Γιατί να γίνεις μέλος μας ως χονδρέμπορος
Η ενσωμάτωση των επιχειρήσεων χονδρικής πώλησης και παραγωγών τροφίμων ως μέλη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα b2bee.gr θα συμβάλει στα εξής:
Περισσότερα: Γιατί να γίνεις μέλος μας ως χονδρέμπορος
Greca e-Commerce Association
Προφίλ
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) αποτελεί το όργανο και τη φωνή των Ελληνικών Επιχειρήσεων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο του e- Επιχειρείν. Όντας ένα σημείο αναφοράς, όλες οι επιχειρήσεις/ μέλη έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται άμεσα για τις εξελίξεις και να λαμβάνουν στατιστικά στοιχεία, πληροφορίες και δεδομένα τα οποία τις βοηθούν να λάβουν αποφάσεις σύμφωνα με την επικαιρότητα. Το σήμα GRECA, διασφαλίζει την αποδοχή και την τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας από όλες τις εταιρείες που είναι μέλη.
Περισσότερα: Greca e-Commerce Association
Έρχονται τέσσερις παρεμβάσεις για τη λειτουργία του εμπορίου
Τη δημιουργία μητρώου επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, παρατηρητηρίου επιχειρηματικότητας, Κώδικα Δεοντολογίας και τη ριζική αναθεώρηση των διατάξεων περί τιμολόγησης αγαθών και συναλλακτικών σχέσεων εξήγγειλε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Δημήτρης Αυλωνίτης, μιλώντας στο 3ο Συνέδριο της «Ναυτεμπορικής» για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο, με τίτλο «Facelift στο λιανεμπόριο».
Περισσότερα: Έρχονται τέσσερις παρεμβάσεις για τη λειτουργία του εμπορίου
Το 65% των Ελλήνων αγοράζει online με κίνητρο το χαμηλότερο κόστος
Καθώς η τεχνολογία εξαπλώνεται όλο και περισσότερο και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, καταγράφονται ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές μας συνήθειες. Η αγορά προϊόντων online αποτελεί πια καθημερινότητα για εκατομμύρια αγοραστές σε ολόκληρο τον κόσμο. Επίσης ένα όλο και μεγαλύτερο ποσοστό χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για τις τραπεζικές του συναλλαγές ή κάθε είδους πληρωμές.
Περισσότερα: Το 65% των Ελλήνων αγοράζει online με κίνητρο το χαμηλότερο κόστος
«Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά»: Ποιους αφορά και ποια τα οφέλη
Το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» παρέχει τη δυνατότητα σε νέους αγρότες, 18-40 ετών να παρακολουθήσουν δωρεάν προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης σε έξι διαφορετικές θεματικές του αγροδιατροφικού τομέα.
Περισσότερα: «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά»: Ποιους αφορά και ποια τα οφέλη
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει την αγορά εργασίας
Η έλευση του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αναδιαμορφώσει την πορεία του κλάδου των λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ, επηρεάζοντας τόσο το ποσοστό απασχόλησης των εργαζομένων στο λιανικό εμπόριο όσο και τον όγκο των λιανικών πωλήσεων την τελευταία δεκαετία. Βέβαια, παρότι ο ρυθμός αύξησης της απασχόλησης στις εταιρείες ηλεκτρονικής αγοράς έχει εκτοξευθεί από το 2002, το μερίδιο απασχόλησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αρκετά μικρότερο σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους των λιανικών και χονδρικών πωλήσεων. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία του υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ, το πρώτο τρίμηνο του 2017 οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου ανέρχονται στο 8,5% επί του συνόλου των πωλήσεων στην αμερικανική αγορά. Επίσης, οι εκτιμήσεις της στατιστικής υπηρεσίας για το σύνολο των λιανικών πωλήσεων, στις οποίες περιλαμβάνεται και το ηλεκτρονικό εμπόριο, καταδεικνύουν ελαφρά αύξηση κατά 1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Περισσότερα: Το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει την αγορά εργασίας
Ποιοι πρέπει έως σήμερα να δηλώσουν επαγγελματικό λογαριασμό
Τέλος χρόνου σήμερα στην προθεσμία για την εκπλήρωση μιας πολύ σημαντικής υποχρέωσης φορολογικού χαρακτήρα για εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Είναι η υποχρέωση δήλωσης επαγγελματικού λογαριασμού ο οποίος αποτελεί και τη βάση για μια σειρά από ελεγκτικές και όχι μόνο λειτουργίες της φορολογικής διοίκησης. Το πρόστιμο για μη δήλωση του λογαριασμού ανέρχεται σε 1.000 ευρώ.
Περισσότερα: Ποιοι πρέπει έως σήμερα να δηλώσουν επαγγελματικό λογαριασμό
Millennials και Xennials αλλάζουν την αγοραστική συμπεριφορά στην Ελλάδα
Millennnials" και "Xennials" είναι πάνω από 3 εκατομμύρια καταναλωτές στην Ελλάδα σήμερα και σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, οι σημαντικές διαφορές που καταγράφονται σε αυτές τις ηλικιακές ομάδες σε σχέση με τις υπόλοιπες, οδηγούν σε μεγάλες αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά, καθώς οι συγκεκριμένοι καταναλωτές αποκτούν όλο και περισσότερο τον ρόλο του βασικού αγοραστή του νοικοκυριού.
Περισσότερα: Millennials και Xennials αλλάζουν την αγοραστική συμπεριφορά στην Ελλάδα